Regulamin



Trójmiejski Front Wschodni

II’ga trójmiejska kampania Bolt Action

Czas trwania: 8-2-2015 do 4-4-2015

Tura kampanii: Tura kampani to 2 tygodnie. Kampania składa się z 4 tur.

Frakcje: W kampanii gracze dzielą się na dwie frakcje - Alianci oraz Oś. Można zmieniać frakcje (przez zmianę armii na sotosowną) w trakcie jednak silnie zalecam by minimalizować takie praktyki.

Ilość gier: Każdy z graczy może zagrać w jednej turze kampani do dwóch bitew. Nie ma obowiązku grania bitew w każdej turze kampanii. Pozwala to na dołączenie się do zabawy w dowolnym momencie.

Bitwy: O ile w scenariuszu nie jest napisane inaczej to bitwy są na dowolne punkty. Gracze powinni grać armiami z przeciwnych frakcji czyli Alianci vs Oś.

Mapa: mapa przedstawia front wschodni gdzie jest zaznaczone 8 lokalizacj. 7 lokalizacji ma przypisany konkretny scenariusz a 8 ma dowolny. Grając scenariuszy konkretny scenariusz bądź dowolny wynik jest zaliczany do konkretnej lokalizacji. Na koniec kampanii punkty w każdej lokalizacji są sumowane i na tej bazie jest determinowana ostateczna kontrola lokazliacji

Warunki zwycięstwa: Wygrywa strona która na koniec kampanii kontroluje więcej lokacji.

Tabela VP:

Wygrana w scenariuszu kampanijnym: 10 VP.

Przegrana w scenariuszu kampanijnym: 2 VP.

Remis w scenariuszu kampanijnym 5 VP.

Wygrana w scenariuszu nie-kampanijnym: 6 VP.

Przegrana w scenariuszu nie-kampanijnym: 0 VP.

Remis w scenariuszu nie-kampanijnym 3 VP.

Gra w całości pomalowaną armią 4 VP

Gra armią gdzie z połową pomalowanych modeli 2 VP

Scenariusze mogą zawierać bonusy do VP lub inne modyfikacje zasad działania mapy.

Całą matematyką na bazie wypełnionego raportu z gry zajmuje się Moderator Kampanii. Powyższą tabelkę zamieściłem dla celów informacyjnych.

Przykładowy raport z gry:
Gracz 1:
Gracz 1 frakacja: Alianci/Oś?
Czy armia gracza 1 była pomalowana? Tak/Nie.
Gracz 2:
Gracz 2 frakcja: Alianci/Oś?
Czy armia gracza 2 była pomalowana? Tak/Nie
Kto wygrał?
Scenariusz?